duminică, 29 aprilie 2012

Katie Melua imi va tine companie noaptea

Intr-un moment de maxima plictiseala, am decis sa mai rasfoiesc bloguri. In timp ce ma delectam cu diverse subiecte, am dat peste un articol scris de Luna. La sfarsitul acestuia am gasit postata melodia de mai jos. Mi-a placut cum suna, am cautat mai multe melodii cu aceasta artista si m-am indragostit pe loc. Oficial, este a doua cantareata de care ma indragostesc la prima vedere dupa Jessie J. Multumesc foarte mult blogaritei Luna si va declar ca din aceasta seara Katie Melua se va alatura domnisoarei Jessie J in playlistul meu de noapte. Eu ma retrag dupa o zi incarcata si va las sa ascultati si voi una din minunatele ei piese. Sa aveti parte de o noapte minunata si odihnitoare. Va pup :*

18 comentarii:

  1. Foarte frumoasă melodia :)
    Uite una și de la mine , o melodie de-a artistei ce-mi place foarte mult :)
    http://www.youtube.com/watch?v=4Fr5-16ZnPM

    RăspundețiȘtergere
  2. E faina, dar mie tot asta imi place cel mai tare: http://www.youtube.com/watch?v=xF_w7MMU0DU :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Comentariul facut de mine de dimineata de ce nu apare,oare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici notoficare pe mail nu am primit cum ca ai fi comentat acest articol. Incearca sa o faci din nou :) Imi cer scuze in numele celor de la blogspot :)) Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu era important, spuneam doar ca si eu m-am bucurat cand am descoperit-o pe Katie, de atunci o ascult mereu cu aceeasi placere.
    Muta-te pe Wordpress. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am mai lasat un comentariu dar vad ca nu apare. :( Oricum, spuneam ca melodia mea preferata ramane tot asta: http://www.youtube.com/watch?v=xF_w7MMU0DU :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cineva ne saboteaza :))

    Luna@ ma mut direct pe domeniu, imediat ce mai capat experienta in domeniul blogaritului

    BuburuzaBia@ la tine am primit notificarea pe mail, dar nu a aparut pe blog. Asa cum am zis, cineva imi saboteaza blogul ! :) Va pup pe amandoua :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite ca acum am descoperit si eu pe aceasta Katie.Muzica de relaxare si nu numai, mc de recomandare

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi placea Jessie,dar acum am adaugat pe lista de preferinte si pe Katie Melua.Mai posteaza-ne melodii pe care le asculti pentru ca pe multi ii inspira! O seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  10. melodia e una contagioasă, ca așa să-i zic :D îmi place și mie

    RăspundețiȘtergere
  11. Katie Melua - o voce aparte, melodii originale care iti mangaie sufletul! melodia postata de tine o aud pentru prima data, poate e noua, poate nu, dar imi place foarte mult! apreciez recomandarea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Katie Melua - o voce aparte, melodii originale care iti mangaie sufletul! melodia postata de tine o aud pentru prima data, poate e noua, poate nu, dar imi place foarte mult! apreciez recomandarea!

    RăspundețiȘtergere
  13. si mie imi place, cred ca o sa ascult mai des Katie Melua

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesanta melodia! Noaptea, cand esti obosit, iti unge sufletul.
    Uite si recomandarea mea: http://www.youtube.com/watch?v=7NaQnAkO2wU

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu cred ca e vroba de sabotaj, fiind o retea pot aparea mici erori. Blogspot poate fi foarte fain daca te prinzi cum sa-l folosesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim@ Ma bucur ca ti-a placut recomandarea mea.

    Mondenu@ Si mie imi place Jessie, dar acum i-am gasit o sora.. pe Katie :))

    olga@ Toate melodiile ei sunt contagioase.

    Antoaneta Moga@ Nici eu nu stiu daca este noua sau veche. Doar ce am descoperit aceasta artista.

    Aapy V@ Terapie prin muzica :)

    David@ Multumesc de recomandare. Te mai astept la mine pe blog !

    BuburuzaBia@ Am scos acel cod de verificare care il cerea de fiecare data cand cineva lasa comentariu. Cred ca din cauza lui nu apareau comentarile. Posibil sa nu recunoasca ceea ce bagai tu impreuna cu alti cititori care au patit acelasi lucru. Sper sa numai fie probleme ! Te pup Bia :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Muzica lui Katie imi starneste amintiri dureroase.
    Am perioade cand ascult in nestire "My Aphrodisiac Is You "...
    http://www.youtube.com/watch?v=UOhSYQp6WGY

    RăspundețiȘtergere