miercuri, 18 decembrie 2013

DRAGI PARTENERI , ATENTIE !

Dragi prieteni si parteneri ai blogului meu, as dori sa va rog sa-mi inlocuiti linkul din http://pestrituadelina.blogspot.com in http://pestrituadelina.blogspot.ro/ . Pe cei care m-au scos ii voi scoate si eu zilele urmatoare, dupa ce voi verifica toate linkurile.

P.S. Pe cei care doresc sa-si imprieteneasca blogul cu al meu ii rog sa-mi lase un mesaj printr-un comentariu si ii voi contacta personal prin e-mail. O zi buna si SARBATORI FERICITE !!

7 comentarii:

  1. La multi ani frumosi,cu multa sanatate,realizari si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  2. bine mai!!! Sa ai un An foarte bun si tot ceea ce iti propui sa se indeplineasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. mult noroc si succes si sanatate! pentru private live! Adelina dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  4. mult noroc si succes si sanatate! pentru private live! Adelina dragoste! folker.....pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai nu conteaza (tehnic) daca scrii blogspot.com pt ca daca IP ul tau e din Romania, (plus nu operezi cu proxy speciale), platforma Blogspot va dirija automat cititorul la blogspot.ro, indiferent de daca serverul e in California...ma rog, nu ma pricep sa explic cum sau de ce, insa asta am observat eu in legatura cu blogul meu de pe blogspot. Uite, doar de joaca, (adica nu ca reclama la blogul meu), ia incearca sa dai click pe blogul meu, a carui adresa am scris-o cu dot com insa care mie imi apare in clipa asta cu dot dk, sa vedem ce iti apare tie.

    RăspundețiȘtergere